ウィルキンソンの炭酸が抜けていく。

webクリエイターのイロハ

語学学校でのスピーチしろっていう課題

語学学校でスピーチしろという課題があったんで日本語訳を書いていきます。

 

 

 

 

 

こんにちは皆さん

私の名前はです。

年齢は24歳

 

セブの印象についての私のスピーチを聞いてください。

 

私はセブに9月29日につきました。

セブに来た理由は英語を勉強することとプログラミングを勉強することです。

 

私はセブに来ることにすこしの恐怖を持っていました。

 

私は少しの恐怖を持っていましたが、たくさんの期待を持っていました。

なぜなら

6ヶ月も海外にいるのは初めての経験だったからです。

私は2つのオピニオンのスピーチをします。

最初のスピーチは私のセブの印象です。

2番目は私の将来についてです。

 

私のスピーチを聞いてください。

 

私はセブに9/29に来た時、私はセブの人たちはとても陽気だなと思いました。

そして私は渋滞にとても驚きました。なぜならたくさんのタクシーとバイクがあったからです。

 

しかし、セブはいい場所です。

なぜなら、セブは美しいビーチ、美味しい食事、美味しいフルーツを持っていたからです。

 

次に、私は私の将来について話したい。

私はプログラマーになりたい。そしてビジネスを作りたい。

私は誰かが作ったビジネスの中にいるのではなく、自分でビジネスを作りたい。

 

だから私はセブに来ました。

 

thankyou for listenning, have a nice aftenoon.

 

 

 

my reason for coming to cebu is studying English in One to One to English and studying proglamming.

 

私はセブに来ることにすこしの恐怖を持っていました。

I had a little fear coming to cebu.

 

私は少しの恐怖を持っていましたが、たくさんの期待を持っていました。

なぜなら

It is first experience to live in abroad for 6 month.

 

id like to speech 2 opinion.

 

first opinion is my first impression in cebu.

second opinion is my future plan in cebu.

 

ok. please listening ,my speech.

 

first. when i came in cebu sep 29th, i thought cebuano people is cheerful so much.

and i surprised traffic jam. because  It is a lot of taxi ,bicicle,

 

But cebu has a lot of goog spot.  for example beautiful beach,  delicious food and fruits.

 

next, i wanna talk about my future.

 

I want to be proglammer and make bussiness

 

not in business  someone made but i wanna make own bussiness.

 

so i came to cebu.

 

thank you for listenning. ant have a nice afternoon.